dozywotnia-gwaracja

Dożywotnia gwarancja Doux-Doux

Udzielamy Ci wieczystej gwarancji na nosidła Doux-Doux (nawet w przypadku pogryzienia przez dziecko)!

To oznacza, że naprawimy każde nosidło marki Doux-Doux

  • nosidło z chusty,
  • szyte na zamówienie,
  • nosidło z aplikacją,

które zostało przypadkowo uszkodzone podczas normalnych czynności wykonywanych podczas użytkowania go zgodnie z przeznaczeniem. Nawet w przypadku pogryzienia przez dziecko!

Nasza gwarancja nie obejmuje produktów, które zostały:

  • zgubione,
  • stały się za małe w związku z rozwojem dziecka,
  • w pełni sprawne!
  • po prostu brudne lub śmierdzące,
  • wykazują normalne zużycie, w tym blaknięcie,
  • uszkodzone celowo lub w wyniku powtarzających się działań, a więc nie przypadkowo,
  • nosidła, które zostały podarowane, sponsorowane lub przekazane w ramach bezpłatnej promocji lub odsprzedane kolejnemu właścicielowi.

Zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia liczby bezpłatnych napraw w przypadku nadmiernego użycia lub nadużycia naszej gwarancji.

Sposób zgłoszenia gwarancji

Aby przesłać prośbę o naprawę wyślij do nas e-mail na adres

-->> kontakt@doux-doux.pl <<--kliknij z następującą treścią:

1. Dane osoby, na którą wykonany był zakup nosidła oraz data zakupu lub dołącz do e-maila kopię dokumentu potwierdzającego sprzedaż lub podaj adres e-mail, którym logujesz się w naszym sklepie i z którego kupowałaś nosidło.

2. Opisz krótko okoliczności, w których nastąpiło uszkodzenie (opis maksymalnie do 200 znaków).

3. Do e-maila dołącz dwa zdjęcia:

  • jedno (1) przestawiające nosidło w całości,
  • drugie (2) przedstawiające uszkodzony obszar. 

Zgłoszenia, które nie spełniają wymagań, nie będą przetwarzane i mogą zostać anulowane.

Bardzo ważne jest, abyś potwierdził/ -a, że Twój adres pocztowy jest poprawny. W ten sposób będziemy mogli zamówić odbiór uszkodzonego nosidła. Doux-Doux nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe zgłoszenia.

Nie możemy naprawić produktów, które zaginęły lub zostały wyrzucone. Prosimy o niewysyłanie nosidła do czasu zatwierdzenia naprawy.

Jeśli będziemy mieć pytania, będziemy potrzebować dodatkowych zdjęć lub odmówimy przyjęcia zgłoszenia, skontaktujemy się z Tobą.

Zgłoszenie naprawy gwarancyjnej nie może zostać zatwierdzone bez odpowiednich zdjęć i/lub informacji. Zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji zgłoszenia po jego dostarczeniu przesyłką do siedziby Doux-Doux i ponownym sprawdzeniu.

Zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia liczby bezpłatnych napraw w przypadku nadmiernego użycia lub nadużycia naszej gwarancji, w związku z czym nie jest ona już uznawana za przypadkową.

Zakres napraw gwarancyjnych

W przypadku nosideł szytych na zamówienie lub nosideł z chusty zastrzegamy sobie możliwość modyfikacji naprawy wynikającą z ograniczonej dostępności materiałów, z których wykonane zostało nosidło. W przypadku takich zmian wcześniej skontaktujemy się z Tobą z prośbą o ich akceptację. Gdy ich nie zaakceptujesz, to prawo do wieczystej gwarancji wygaśnie.

Naprawa wykonywana jest wyłącznie w celu przywrócenia funkcjonalności i nie obejmuje wymiany, uzupełnienia ani unowocześnienia.

Jeśli nie otrzymasz od nas potwierdzenia e-mailem, sprawdź folder Spam lub Wiadomości-śmieci.